27 Kasım 2010 Cumartesi

Yorozuya dağılıyor

Bu bir güncel yazısı değil arkadaşlar,grup hakkında bir şeyler yazacağım ve bu grupta takip ettiğiniz seriler varsa okumanızı tavsiye ediyorum.

İlk olarak Hunter X Hunter ve Shoukoku no Altair projelerini durduruluyor...
Çevirmen grubu bıraktı ve kendisi artık çeviri yapmak istemediğini söyledi.Ben de anlayışla karşıladım(diğer editör arkadaş gibi :)Eğer grup üyelerine baktıysanız tek çevirmenimiz olduğunu görmüşsünüzdür,yani artık Yorozuya'da çevirmen sayılabilecek biri yok.

Diğer iki seri nasıl devam edecek derseniz ben çevireceğim.Zaten LtGB ve Tenjou Tenge'yi çok sevdiğimizden yapmıyorduk.Hatta Tenjou Tengenin animesi en nefret ettiğim animeler sıralamasında ilk 3'tedir.
Bu serileri sadece İngilizcem gelişsin,bi iki İngilizce kelime daha öğreneyim diye çevirmeye çalışıyordum.İngilizcemin hala gelişmesini istediğime göre bu seriler de hala devam edecek.

Şu an için tek başıma devam edeceğim gibi.Diğer editör isterse yardım eder ama Tenjou Tenge için pek istekli değil,o yüzden de bu serinin editi de bende olur büyük ihtimal.

...Ve son olarak gruba çevirmen olarak gelmek istiyorsanız forumlardan bana mesaj atabilirsiniz.

Alastor