10 Kasım 2010 Çarşamba

Geç gelen Güncel



Şu güncel yazılarında en zorlandığım 2 kısım yazı başlığı bulmak ve giriş yapmak be sayın okuyucu.

Neyse başlığı ve girişi adam gibi yaptık sayın.Bende asıl olaylara geçeyim...

-Öncelikle yeni projemizi tanıtalım: Shokoku no Altair

Bu mangayı ozman adlı birinin bir forumda yazdığı yazıdan buldum.Biraz baktım çizimleri kötü değildi ve alternatif dünyada da olsa Türk Devletinde geçiyordu.

Çevirmene de seriyi söyledim,biraz okudu ve o da kötü olmadığına kanaat getirdi.Serinin editörlüğünü üstlenecek diğer grup üyesi de zaten aramızdan en heveslisiydi.

Sonucunda mangaya başladık,iki bölüm de verdik.Bu mangaya başladıktan sonra çevirmen bayağı bir hızlandı.Eskiden 10 günde 2 bölüm çeviri alırdık.Şimdi 5 günde 3 çeviri alıyoruz,umarım böyle de devam eder.

Bunun dışında Hunter'dan da bir bölüm veriyoruz.Yakın zamanda bir bölüm daha veririz diye tahmin ediyorum.

-Bu güncelde olmayan mangalardan Let the Game Begin'i hafta sonu hallederim,Tenjou Tenge ise büyük ihtimal Shokoku no Altair güncele gelinceye kadar duracak.

-Mangalar dışında gördüğünüz üzere site tasarımı da eskisine nazaran kat kat iyi oldu.Bu güzel siteyi hazırlayan ben olmak isterdim ama bütün işi Skyhigh'tan reprove yaptı.Kendisine buradan teşekkür ediyorum,muhteşem bir site yapmış.

Bir güncel yazısının daha sonuna geldim herkese iyi okumalar...

Alastor