17 Ekim 2010 Pazar

Afro Samurai bitti lan...

Okumak için resme tıklayın

-Uzun zaman önce vermemiz gereken bir güncelle karşınızdayız sayın takipçiler.
-Bu güncelde vereceğimiz 6 bölümden 5'i bir haftadan uzun bir süredir hazırdı.
Sadece bir bölüm Tenjou Tenge için sizi beklettik yani...

-Gecikme nedenimizi açıkladıktan sonra yeni serimiz Hunter X Hunter'ı duyuralım...
Bu grup kurulmadan önce de HunterxHunter'ı çevirmek istiyorduk ama Mangaturk bizimle neredeyse aynı zamanda projeye başlayıp şak diye 7 bölüm verince vazgeçmiştik.
Sonucunda onlar projeye devam etmedi,bizde yeniden çevirmeye başladık.
-Bunun dışında Tenjou Tenge'nin çevirmenliğini de editörlüğünü de bıraktım.
Zaten böyle ezik bir İngilizce bilgisiyle çevirmenlik benim neyime?!Serinin editörlüğünü de diğer arkadaşa verdik.
-Neredeyse tüm gruplar editör sıkıntısı çekerken bizim grubumuzda çeviri olmaması nedeniyle boş boş yatmamızın nedeni olan Tombstone arkadaşımıza teşekkür ediyorum.

Haftaya daha fazla çeviriyle karşılaşmanızı umut ediyorum ve sözlerimi burada bitiriyorum.